کلیپ کارلوس ، سه گل غیر ممکن کارلوس، کلیپ های روبرتو کارلوس
عضويت =كارت شارز رايكان
www.mobailha.com
کلیپ کارلوس ، سه گل غیر ممکن کارلوس، کلیپ های روبرتو کارلوس
امروز برای شما کلیپ ۳ گل غیر ممکن روبرتو کارلوس را برای شما آمده کردیم که بی رو در وایسی اگر نبینید ضرر کرده اید لذا معلوم نیست روبرتو کارلوس چگونه این گل ها را به ثمر رسانده است ه شامل دانلود گل کارلوس به فرانسه و ۲ گل دیگر است. کلیپ کارلوس مدافع چپ سابق و رویایی تیم های رئال مادرید و تیم ملی برزیل که با حرکات سرعتی و انفجاری و البته شوت های سرکش خود بازی های به یادماندنی را انجام داد مخصوصا کلیپ گل کارلوس به فرانسه هیچ وقت به فراموشی سپرده نمیشود.

شاید کلیپ گل کارلوس شما را یاد دوران بازی های او با فیگو و زیدان و رونالدو برزیل بیندازد که در آن روز ها در نوع خود بی سابقه بود. در کلیپ های کارلوس میتوان بازی های زیبا و تکنیک و شوت ها و البته حرکات انفجاری این بازیکن را دید و همیشه کلیپ روبرتو کارلوس برای این حرکات ، جذاب و تماشایی خواهد بود. این فوتبالیست به یاد ماندنی که در نوع خود در تاریخ فوتبال بی سابقه است دارای قدرت بدنی بالا میباشد که شاید خیلی ها اندازه پاهای روبرتو کارلوس را به یاد داشته باشند. کلیپ کارلوس که پر از هیجان است و البته خیلی تماشایی و زیبا برای شما دوستان را قرار دادیم تا از دیدن آن ها لذت ببرید.


کلیپ های کارلوس این بازیکن خوش تکنیک برزیلی و البته فنر باغچه ای برای شما فیفا کلیپی ها که دوستدار بازی های این فوتبالیست برزیلی هستی

منبع : http://gazpirdownload.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






توسط ابراهيم رحمت زاده | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
Www.NazTarin.Com & Www.LoxBlog.Com